Sms Χριστουγέννων και Νέου Έτους

"Στου νέου χρόνου την αυγή
τη σκέψη μου θα στείλω
να πάει να πει χρόνια πολλά
σ' ένα καλό μου φίλο "

"Όσες αχτίδες διασκορπά
ο ήλιος κάθε έτος
τόσες χαρές να σου ρθουνε
όπως ποθείς και φέτος."

"Δέντρο χριστουγεννιάτικο
μ ευχές έχω στολίσει
ο νέος χρόνος που θα ρθει
χαρές να σε γεμίσει."


"Να σε θυμούνται οι γνωστοί
οι συγγενείς και οι φίλοι
είναι το ομορφότερο
δώρο του Αϊ Βασίλη."

"χαρές μεγάλες της ζωής
το χρόνο αυτό να ζήσεις,
τόσες πολλές που να μπορείς
και σ΄άλλους να χαρίσεις. "

"Ο νέος χρόνος εύχομαι
πολλές χαρές να δώσει,
κι αν ήταν λίγες του παλιού
να σου τις συμπληρώσει"

"ελπίδας καλωσόρισμα
για τον καινούργιο χρόνο
τα δάκρυα απο τον παλιό
χαρές να γίνουν μόνο"


"Τη σκέψη κάνω αστραπή
στον ουρανό απάνω
να'ρθεί να πει χρόνια πολλά
σε φίλους που δε φτάνω."

"Όνειρα που χαθήκανε
χωρίς να τα χεις νιώσει
ο νέος χρόνος που ρχεται
εύχομαι να στα δώσει"


"Δύο χιλιάδες και οχτώ
ευχές θα σου χαρίσω
καθώς θ' αλλάζει η χρονιά
για να σε φέρω πίσω!"


"Αγάπη τούτη τη χρονιά
σου εύχομαι να νιώσεις
για να μπορείς να αγαπάς
ότι ο Θεός σου δώσει."


"Αγάπη να χουνε οι καρδιές
δώσε το νέο χρόνο
Θεέ μου εσύ που αγαπάς
κι ας πήρες μόνο πόνο!"


"Όσες ευχές απλόχερα
οι άλλοι θα σου πούνε
εγώ απλά σου εύχομαι
αληθινές να βγούνε."


"Χρόνους καλούς, χρόνους πολλούς
να ζεις και να θυμάσαι
Και σαν κοπέλι αυθόρμητος
κι ευτυχισμένος να 'σαι."


"Ήρθανε τα Χριστούγεννα
κι είπα τ'Άη Βασίλη,
τις πιο μεγάλες τις χαρές
σε σένα να τσι στείλει."


"Ήρθανε τα Χριστούγεννα
μα είσαι μακρυά μου
κι όμως για δώρο σου 'στειλα
μωρό μου την καρδιά μου."


"χρόνια πολλά χρόνια καλά
χρόνια γεμάτα υγεία
και του Χριστού η γέννηση
να φέρει ευτυχία."


"Με του Χριστού τη γέννηση
και με το νέο έτος
μόνο χαρούμενες στιγμές
να σου 'ρθουνε οφέτος."


"Μέρες που δέχεσαι ευχές
δέξου και μια από μένα
χρόνια πολλά χρόνια καλά
χρόνια ευτυχισμένα."


"Σαν το κοπέλι έστειλα
γράμμα τ'Άη Βασίλη,
πως χώρια σου κακοπερνώ
και πίσω να σε στείλει."


"Το άστρο λαμπρό της Βηθλεέμ
Και του Χριστού η Γέννα,
Να σας χαρίσουνε πολλά
Και ευτυχισμένα χρόνια."

Αυτό που πάντα νοσταλγείς
όνειρο να μη μείνει
να στο χαρίσει η μοίρα σου
κι αληθινό να γίνει.

"Όσες ευχές αυθόρμητα
οι άλλοι θα σου πούνε
εγώ απλά σου εύχομαι
αληθινές να βγούνε."


"μόνο χαρές να αισθανθείς
με τον καινούριο χρόνο
δεν θέλω να 'ρθεις σ' επαφή
καθόλου με τον πόνο "


"για την χρονιά που έρχεται
ευχή καρδιάς θα κάνω
η μοίρα να σκορπά χαρές
να περπατάς απάνω"


"ποτέ καημό να μην ιδείς
εσύ μες στη ζωή σου
χρυσή να είναι η ζήση σου
κι η Παναγιά μαζί σου. "


"Σαν ξημερώσει η γιορτή
κι ο ήλιος ανατείλει
ευχές πάρε αμέτρητες
απ'τα δικά μου χείλη"

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...