Kids songs 3

1.
Ο πρίγκιπας Λεμόνης
αρρώστησε βαριά
με ίχτερο τον βρήκαν
και πόνο στην καρδιά
Τρέχουν οι γεωπόνοι
με φάρμακα πολλά,
τον πρίγκιπα Λεμόνη
να κάνουνε καλά.
"Καρότα, υπασπιστές μου,
ελάτε να σας πω,
δεν έχω άλλο πόνο
μονάχα αγαπώ.
Την όμορφη Κρεμμύδω
αν δεν την παντρευτώ,
μεσ' τον λεμονοστύφτη
θα πέσω να στυφτώ".
Εγώ είμαι η Κρεμμύδω


κόρη αρωματοπώλη
παίζω πιάνο και μυρίζω
όπως η γενιά μου όλη
Στο παλάτι με καλέσαν
την σαλάτα να στολίσω
και τον πρίγκιπα Λεμόνη
έτυχε να τον γνωρίσω.
Η όμορφη Κρεμμύδω,
μια νύφη όλο χάρη,
τον πρίκγιπα Λεμόνη
για άνδρα της θα πάρει
Μες' το περιβόλι
γάμος γίνεται τρανός
και κουμπάρος είναι
ο κυρ - Μαϊντανός
Οι συμπεθέροι έρχονται,
κρεμμύδια και λεμόνια

Να ζήσουνε οι νιόπαντροι
πολλά να δούνε εγγόνια.
Τα λάχανα κι οι πατάτες,
ντομάτες κι αγγινάρες,
τραγούδια λένε όμορφα
για του γαμπρού τις χάρες.

Τα σκόρδα και τα σέλινα
κρατούν βιολιά, κλαρίνα,
για την Κρεμμύδω παίζουμε
και τραγουδούν κι εκείνα.
Μονάχα μια πιπεριά
φωνάζει απο κει χάμω'
"πολλά λεφτά ξοδεύτηκαν
γι αυτόν εδώ το γάμο".
Επειδή είναι μεγάλο το χωρίσαμε σε κομμάτια
1.
Ο πρίγκιπας λεμόνης αρρώστησε βαριά
Με ίκτερο και βήχα και πόνο στη καρδιά
Τρέχουν οι γεωπόνοι με φάρμακα πολλά
Τον πρίγκιπα λεμόνη να κάνουνε καλά
Καρότα υπασπιστές μου ελάτε να σας πω
Δεν έχω άλλο πόνο μονάχα αγαπώ
Την όμορφη Κρεμμύδω αν δεν την παντρευτώ
μεσ΄ τον λεμονοστύφτη θα πέσω να στυφτώ
2.Η ΚΡΕΜΜΥΔΩ

Εγώ είμαι η Κρεμμύδω κόρη αρωματοπώλη
Παίζω πιάνο και μυρίζω όπως η γενιά μου όλη
Στο παλάτι με καλέσαν τη σαλάτα να στολίσω
Και τον πρίγκιπα λεμόνη έτυχε να τον γνωρίσω
Κι από τότε η μυρωδιά μου στα ρουθούνια του έχει μείνει
μου΄ πανε πως υποφέρει κίτρινος πως έχει γίνει έλα πρίγκιπα λεμόνη η καρδιά μου σου ανήκει στο τσουβάλι σε περιμένω δεξία στην αποθήκη.
3.Ο ΓΑΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΛΕΜΟΝΗ

Η όμορφη Κρεμμύδω μια νύφη όλο χάρη
τον πρίγκιπα λεμόνη για άντρα της θα πάρει
μεσ΄ το περιβόλι γάμος γίνεται τρανός
και ο κουμπάρος είναι ο κυρ-Μαιντανός
οι συμπεθέροι έρχονται κρεμμύδια και λεμόνια
να ζήσουνε οι νιόπαντροι πολλά να δούν εγγόνια
τα λάχανα και οι πατάτες ντομάτες και αγκινάρες
τραγούδια λένε όμορφα για του γαμπρού τις χάρες
τα σκόρδα και τα σέλινα κρατούν βιολιά, κλαρίνα
για την κρεμμύδω παίζουνε και τραγουδούν κι εκείνα
μονάχα μια πιπεριά φωνάζει από κει χάμω: «πολλά
λεφτά ξοδεύτηκαν γι΄ αυτόν εδώ το γάμο.


3 comments:

litsa markou said...

ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!! ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΕ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΝΗΠΙΟ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΑΕΙ 5η ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ!!! ΔΕΝ ΤΟ ΞΑΝΑΚΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!! ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΒΡΩ ΚΑΠΟΥ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΣΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ?

eve-creep said...

κι εγώ ενδιαφέρομαι για το τραγουδάκι με μουσικη...:)

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=TmLdbDAeUCs&list=UUnzhS_Sz_O2Hab_IyMVaGzw&index=1&feature=plpp_video

http://www.youtube.com/watch?v=Cyy4AwN0jmE&list=UUnzhS_Sz_O2Hab_IyMVaGzw&index=3&feature=plpp_video

http://www.youtube.com/watch?v=aXe11JpDsqw&list=UUnzhS_Sz_O2Hab_IyMVaGzw&index=2&feature=plpp_video

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...