MME

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης
Υλικά που χρειαστούμε:
Ένα κομμάτι masonite (περίπου 12 "Χ 12") ή χοντρό χαρτονιού
· Παλιά περιοδικά όλων των ειδών, (οικογένεια, σπίτι, τρόφιμα, μόδα, κ.λπ)
· Ετικέτες από τα κιβώτια, μπουκάλια, δοχεία (κονσερβοποιημένες φυτικές ετικέτες, τσάντες τσιπ, κ.λ.π.
· Κόλλα
· Ψαλίδι
· Αλλά αντικείμενα - κουμπιά, αυτοκόλλητες ετικέττες, κ.λπ. (προαιρετικά)
· Χρώμα σπιτιών και ένα πινέλο.


Στόχοι:
Θα εργαστούν στις δεξιότητές που έχουν στην κοπή και τη συγκόλληση
· Όλοι θα πειραματιστούν με τους συνδυασμούς χρωμάτων
· Η σύνθεση στο σχέδιο θα συζητηθεί
· Τα πιο μεγάλα παιδιά θα ρίξουν μια ματιά στον κόσμο γύρω τους, δεδομένου ότι αρχίζουν να προσέχουν περισσότερο τη διαφήμιση των τυπωμένων υλών και τη συσκευασία των προϊόντων,ποιο είναι το μήνυμα; Πώς το μήνυμα παραδίδεται; Γιατί;

Συζήτηση με τα παιδία:
Γίνεται μια συζήτηση για τη διαφήμιση, κοιτάζοντας μέσω των περιοδικών.
Υποβάλλονται ερωτήσεις όπως: -Ποια είδη αγγελιών είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος; Ποιες αγγελίες συμπαθείτε πιό πολύ και γιατί; Τί χρώματα εμφανίζονται συχνότερα στις διαφημίσεις; Πώς τα διαφορετικά προϊόντα παρουσιάζονται στις αγγελίες;
Ποια είδη χρωμάτων και μορφών εμφανίζονται συχνότερα στη συσκευασία τροφίμων;
Βρίσκουμε ερωτήσεις όσες χρειάζονται για την κατηγορία αυτή.
Για τους νεώτερους συγκεντρώνουμε την προσοχή μας στα χρώματα και τις μορφές.
Έπειτα, ο καθένας πρέπει να ρίξει μια ματιά μέσω των περιοδικών δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις διαφημίσεις.
Ενθαρρύνεται ο καθένας να επιλέξετε τις αγαπημένες αγγελίες και να τις τοποθετήσει σε έναν σωρό στον πίνακα ή το γραφείο του.
Το ίδιο πράγμα πρέπει να γίνει με τη συσκευασία προϊόντων.
Μόλις έχουν έναν σωρό έγγραφα μπροστά, μπορούν να αρχίσουν να κόβουν τα μέρη που θα χρησιμοποιήσουν.
Μπορούν να τακτοποιήσουν αυτά τα μέρη από το χρώμα, τη μορφή, το περιεχόμενο κ.λπ.
προετοιμασία για το χαρτόνι σας, καλύψτε με ένα στρώμα άσπρου χρώματος σπιτιών.
Έπειτα, κάθε σχεδιαστής μπορεί να τακτοποιήσει τις εικόνες που συλλέξει να τις κόλληση πάνω στον πίνακα για να δημιουργήσει ένα κολάζ. Όταν τα κολάζ είναι πλήρη, μπορούν να σφραγιστούν με ένα λεπτό στρώμα κάποιου συντηρητικού.
Οργανώστε τις ολοκληρωμένες εργασίες και συζητήστε τι έκανε κάθε παιδί. Γιατί επέλεξαν τις εικόνες αυτές. Γιατί τακτοποίησαν τις εικόνες και με ποιον τρόπο το έκαναν. Αυτό που το κολάζ που κάνει τους αντιπροσωπεύει κ.λπ.
Οι νεώτεροι σπουδαστές πρέπει να ενθαρρυνθούν για να συζητήσουν τα χρώματα, τις μορφές και τις εικόνες που έχουν βρεί.
Οι παλαιότεροι σπουδαστές θα μπορούσαν να γράψουν ένα συνοπτικό δοκίμιο περιγράφοντας τι έμαθαν για τη διαφήμιση και τη συσκευασία προϊόντων.

Τρόποι που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα παραπάνω υλικά
Μπορούμε να κάνουμε μια ομαδική εργασία που χρησιμοποιούμε το μεγάλο χοντρό για παιδιά περίπου 17 σε κάθε παιδί δίνουμε τα παραπάνω υλικά ακολουθώντας τις οδηγίες της παιδαγωγού κατασκευάζουμε ανάγλυφο η επίπεδο κολάζ. Άλλος τρόπος ατομική εργασία κόβομε το μεγάλο χαρτόνι σε 17 κομμάτια και το δίνουμε στα παιδιά.
Είναι κατασκευή κολάζ με χρησιμοποίηση διαφόρων εντύπων από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. μπορούν να το φτιάξουν σε ηλικίες από 4 ετών και πάνω

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...