Rozi in retreat

Ζακ Ρόζη μάζεψε τα ρούχα σου τα βρήκα μέσα στο ψυγείο τη δουλειά έχουν εκεί μέσα για παγωτά τα πέρασες έλα εδώ
Ρόζη δεν είναι σπίτι μου, δικό σου σπίτι είναι άρα μάζευε τα εσύ.
Ζακ φύγε Ρόζη δεν θέλω να σε ξαναδώ εξαφανίσου είσαι πολύ κακιάΡόζη καλά καλά Ζακ όπως θέλεις φεύγω
Ζακ μην ξανά έρθεις ποτέ ξανά είσαι ψεύτρα και με κορόιδευες για να σου τακτοποιώ τα πράγματα σου.
Ρόζη με έδιωξε που να πάω τώρα ,αχ μια ωραία σπηλιά για να μπω.
Ρομεκ (άγρια)τη γυρεύεις εδώ στο μέρος μου παλιό κούνελο φύγε από εδώ φύγε δεν άκουσες τη σου είπα?
Ρόζη δεν φεύγω δεν φεύγω από εδώ
Ρομεκ (άγρια)φύγε παλιό κούνελο θα βάλω να σε συλλάβουν φύγε!!!
Ρόζη χα χα χα πιάσε με
Κυνηγιούνται
Ρομεκ σε έπιασα τώρα τώρα θα κανείς ότι θέλω εγώ
Ρόζη άσε με ελεύθερο τώρα!! δεν άκουσες?
Ρομεκ γιατί? τώρα θέλω να βρεις το Ντιγκο και να του πει τρεις λέξεις τραμελοκοτουλας γισαρκινο και την επόμενη λέξη Ρόζη θα την πεις εσύ
Ρόζη τι θα πω εγώ
Ρομεκ μια δικιά σου λέξη
Ρόζη να πω ζήτω!!
Ρομεκ πλάκα μου κανεις?σκεψου καλύτερα
Ρόζη καλά μα πως θα τον αναγνωρίσω τον Ντιγκο?
Ρομεκ πάλι ρωτάς πήγαινε και αν αποτύχεις θα βάλω να σε συλλάβουν.
Η Ρόζη δεν ήξερε τη να κάνει ,έτσι ξεκίνησε να ρωτάει οποίον έβρισκε μπροστά της
Ρόζη καλημέρα μήπως είσαι ο Ντιγκο?
Ροσικ τη? ποίος είπες ο Ντιγκο, όχι φυσικά, το όνομα μου είναι Ροσικ
Ρόζη καλημέρα μήπως είσαι ο Ντιγκο?
Αχ τη όμορφη που είσαι, σε παρακαλώ έλα να μείνεις στο σπίτι μου δεν έχω κουνελάκι έλα
Ρόζη είσαι ο Ντιγκο?
Οχι αλλά ξέρω έναν Ντιγκο
Ρόζη ξέρεις αλήθεια ?που είναι? πήγαινε με άντε τη περιμένεις?
Μη μου φωνάζεις δεν είμαι υποχρεωμένος να σε πάω, να μιλάς πιο ευγενικά παρακαλώ, εντάξει αλλιώς θα σου κάψω τα ωραία μαλλιά σου
Ρόζη σε παρακαλώ σε παρακαλώ σε παρακαλώ σε παρακαλώ μπορείς μπορείς να με πας στον Ντιγκο
Ώστε με κοροϊδεύεις, καλά λοιπών θα κόψω τα μαλλιά σου λοιπών
Κυνηγητό
Ρόζη σταματά!!!!συγνώμη βοήθησε με κινδυνεύω αν δεν βρω τον Ντιγκο?
Ώστε ζητάς συγγνώμη κακόμοιρο κουνελάκι χα χα χα στην έφερα εγώ είμαι ο Ντιέγκο?
Ντιέγκο Λέγε τη θέλεις?
Ρόζη αλήθεια είσαι ο Ντιέγκο? θέλω να…το ξέχασα
Ντιέγκο το ξεχασες?χαχα πιο αστείο πράγμα δεν έχω ξανάκουσε
Ρόζη θυμήθηκα
Ντιέγκο καλά ακούω
Ρόζη τραμελοκοτουλας γιας δεν μπορώ να τη θυμηθώ σε παρακαλώ πες στον Ρομεκ ότι στις είπα
Ντιέγκο μη φοβάσαι Ρόζη έλα πάμε να τον βρούμε
Ρόζη ε ο Ζακ ο φίλος μου περίμενε να του μιλήσω Ζακ άκουσε με σε παρακαλώ θέλω να έρθω σπίτι σου θα τακτοποιώ τα πράγματα μου από δω και πέρα
Ζακ τη έγινε Ρόζη τη σου συμβαίνει?
Ρόζη κινδυνεύω να φυλακιστώ
Ζακ τόσο πολύ? Καλά θα σε βοηθήσω αν κάνεις ότι είπες
Ο Ζακ ξεκίνησε να βρει ο ίδιος τον Ρομεκ αφήνοντας την Ρόζη στο σπίτι του.
Ρομεκ πολύ αργή η Ρόζη λετε να το έσκασε?αν την πιάσω θα την συλλάβω
Ζακ ώστε εσύ είσαι ο Ρομεκ
Ρομεκ ποιος είσαι εσύ?
Ζακ φίλος της Ρόζη
Ρομεκ θα συλλάβω εσένα τότε
Ζακ η Ρόζη κατά λάθος μπήκε στη σπηλιά σου
Ρομεκ το ξέρω αλλά η Ροζη με κορόιδευε και ήθελα να την τιμωρήσω
Ζακ το κατάλαβε το λάθος της, πάω να τη φωνάξω να σου ζητήσει συγνώμη.
(Ο Ζακ πάει στο σπίτι να φωνάξει την Ρόζη)
Ρόζη Ρομεκ συγνώμη το ξέρω ήμουν κακιά μαζί σου δεν θα το ξανακάνω
Ρομεκ καλά που το κατάλαβες Ρόζη
Ρόζη γεια!!!
Ρομεκ γεια σας

Αν σας άρεσε το παραπάνω σενάριο στείλτε email να βάλω και αλλά με την Ροζη



Σενάριο γραμένο από Vanesa
Παρακαλώ να το χρησιμοποιήσετε μόνο για προσωπική σας χρίση λόγο πνευματικών δικαιωμάτων

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...