Rozi it learns for the dolls

Καλημέρα σας παιδάκια Το όνομα μου είναι Ρόζη έχω κάτι απορίες για τις κούκλες
BARBIE για τις κούκλες;θα σου πω εγώ Ρόζη
Ρόζη πια είσαι; τη θέλεις εδώ; Δεν σε έχω ξαναδεί
BARBIE σε έχω δει εγώ όμως
Ρόζη που με είδες; με παρακολουθείς;
BARBIE όχι δεν σε παρακολουθώ
Ρόζη τότε που ξέρεις πια είμαι;
BARBIE το ξέρω σε είδα όταν σε κατασκεύαζαν
Ρόζη όταν με κατασκεύαζαν, τι θες να πεις; φοβάμαι
BARBIE μην φοβάσαι Ρόζη είσαι και εσύ μια κούκλα σαν εμάς.
Ρόζη είμαι κούκλα; κάνεις λάθος δεν είμαι κούκλα είμαι κουνελάκι.
BARBIE είσαι κούκλα, αλλά οι άνθρωποι σε έκαναν κουνέλι.
Ρόζη δηλαδή πως με έκαναν;
BARBIE το κεφάλι σου είναι από μπάλα φελιζολ τα αυτιά σου από λειωμένες εφημερίδες του σώμα σου από ξύλο και υαλοβάμβακα.Ρόζη τι είναι ο υαλοβάμβακας;
BARBIE σήκωσε το φόρεμα σου
Ρόζη το σήκωσα που είναι;
BARBIE αυτό το άσπρο υλικό το βλέπεις; είναι χνουδωτό.
Ρόζη ναι το βλέπω,παιδια!!! Εσείς το βλέπετε;
BARBIE κατάλαβες τώρα πού σε είδα;
Ρόζη ναι κατάλαβα, αλλά.. έχω πάλι απορία,πως γίνετε να είμαστε και η δυο κούκλες αφού δεν μοιάζουμε καθόλου. Εγώ είμαι πολύ ψιλή δεν έχω πόδια,τα χέρια μου είναι πολύ διαφορετικά από τα δικά σου,τα αυτιά μου, τεράστια μάλλον εσύ δεν θα είσαι κούκλα.
BARBIE μα και βέβαια είμαι κούκλα αλλά διαφορετική εγώ έγινα στο εργοστάσιο με πλαστικό και νάιλον για τα μαλλια μου.
Ρόζη στο εργοστάσιο τώρα κατάλαβα, τώρα που θυμάμαι.. έχω δει σε καταστήματα παιχνιδιών τέτοιες κούκλες. Αλλά δεν ήξερα τι ήταν,δεν τις έδινα σημασία
BARBIE τώρα όμως έμαθες Ρόζη
Ρόζη ευχαριστώ BARBIE είσαι πολύ καλή, υπάρχουν κι άλλες διαφορετικές κούκλες;
BARBIE Ρόζη πάλι έχεις απορίες σκέψου μόνη σου
Ρόζη πες μου σε παρακαλώ πες μου
BARBIE Ρόζη κάνεις σαν μωρό σταματα!!!
Ρόζη καλά ένταξη δεν θα ξαναμιλήσω φεύγω
BARBIE δεν θα χαιρετήσεις τα παιδιά;
Ρόζη ένταξη για σας παιδιά!
Πλάτανος έεε πού πάτε δεν τελειώσαμε εγώ δε μίλησα είμαι και εγώ κούκλα έρχομαι από πολύ μακριά
Ρόζη α! βοήθεια φύγε τι θέλεις θα με σκοτώσεις
Πλάτανος κάλε μην φοβάσαι, αφού σου είπα ότι είμαι κούκλα, αλλά διαφορετική, πού πας;
Ρόζη αφού είσαι πλάτανος και μάλιστα από άλλη εποχή τώρα δεν έχουμε φθινόπωρο, αλλά άνοιξη εσύ πως βρέθηκες εδώ;
Πλάτανος αχ Ροζη μου είναι μεγάλη ιστορία θα σου πω αργότερα
Ρόζη τι σου συνέβη; είναι τρομερό πες μου τώρα.
Πλάτανος κατασκευάσθηκα το φθινόπωρο μια βροχερή μέρα για να μιλήσω στα παιδιά, αλλά με ξέχασαν μέσα σε μια σπηλιά. για πολλούς μηνες δεν μπορούσα να βγω ευτυχώς ήρθαν τα χελιδόνια σήμερα το πρωί, με ελευθέρωσαν κι έτσι ,κατάφερα να έρθω εδώ μαζί σας έστω και αργά
Ρόζη κατάλαβα τώρα όμως είσαι ελεύθερος
Πλάτανος ευτυχώς
Ρόζη να σε ρωτήσω κάτι; πως σε κατασκεύασαν;
Πλάτανος έχω γίνει με πολύ απλά υλικά και πολύ γρήγορα με ξύλο για σώμα ,σύρμα πίπας για χέρια ,τσόχα για ρούχα και για κεφάλι χαρτί κανσόν
Ρόζη τελικά υπάρχουν πολλά είδη κούκλας με διαφορετικά μεγέθη και σχήματα.
Πλάτανος είναι σαν τους ανθρώπους, είναι διαφορετικοί
Ρόζη χαίρομαι που γνωριστήκαμε
Πλάτανος και εγώ πρέπει να πάω τώρα στο νέο σπίτι μου γεια σας παιδιά
Ρόζη γεια σας παιδιά


Γραμένο από Vanesa
Παρακαλώ να το χρησιμοποιήσετε μόνο για προσωπική σας χρίση λόγο πνευματικών δικαιωμάτων

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...